szukanie zaawansowane
  strona główna
strona główna
mapa serwisu
mapa serwisu
napisz do nas
napisz do nas
 
www.lubuskie.pl
Strona
główna
O nas Doradztwo
metodyczne
Oferta szkoleń Studia podyplomowe Wspomaganie szkół Sieci współpracy Realizacja
szkoleń
Informacja pedagogiczna Biblioteka
Pedagogiczna
BIP Kontakt
(i)

Jeżeli chcesz
otrzymywać informacje
o nowych szkoleniach
w ofercie naszego Ośrodka
podaj swój adres e-mail.

Kalendarium wydarzeń

« lipiec 2025 »
NdzPnWtŚrCzwPtSo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2001 r.

 

Bereźnicki Franciszek: Prace magisterskie z pedagogiki: przewodnik metodologiczny dla studentów, Wyd. 3, 2001. ISBN 83-86710-67-5
Przewodnik dla studentów piszących pracę dyplomową i magisterską o charakterze empirycznym z pedagogiki. Omawia m.in.: etapy badań pedagogicznych oraz etapy pisania pracy.
*
Diagnoza osiągnięć uczniów przeprowadzona w klasach IV szkoły podstawowej oraz I gimnazjum we wrześniu 201 roku : opracowanie przygotowano na użytek szkół biorących udział w badaniach / oprac. i red. Małgorzata Jach, Zbigniew Łuczka, 2000
Publikacja przedstawia cele i organizację badań, charakterystykę statystyczną i analizę merytoryczną testów, standardy wymagań.
*
DowgielewiczIrena: Tutaj mieszkam: (wybór utworów) / [red. Stefania Kiełbasiewicz, Grażyna Pytlak, Bohdan Tołkacz], 2001
*
Gospodarcze szanse rozwoju regionu gorzowskiego : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową w Gorzowie Wielkopolskim 4 5 grudnia 2000 / red. Marta Helman, Ewa Kraszewska, Elżbieta Skorupska-Raczyńska, 2001. ISBN 83-914596-0-8
Materiały pokonferencyjne.
*
Hrybacz Janusz: Karta dziejów wileńskiej i nowogródzkiej Armii Krajowej, 2001. ISBN 83-86710-78-0
Wspomnienia autora z pobytu w Rosji w latach 1944 1946 oraz próba pokazania losów wileńskiej i nowogródzkiej Armii Krajowej oparte o doświadczenia własne i innych kolegów. Publikacja ilustrowana fotografiami i pamiątkami z tego okresu. Zawiera indeks nazwisk i pseudonimów.
*
Hrybacz Jerzy, Żurawiecka-HrybaczKrystyna: Podstawy: zbiór zadań z przykładami rozwiązań , Wyd. 3. 2001. ISBN 83-86710-72-1
*
Informator o formach doskonalenia na rok szkolny 2001/2002, 2001
*
Informator o imprezach artystycznych dla dzieci i młodzieży szkolnej województwa lubuskiego w roku szkolnym 2001/2002 / red. Jadwiga Kowaleczko, 2001
*
Informator Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Gorzowie Wlkp. na rok akademicki 2001/2002 / oprac. Anna Czubieniak, Justyna Głuchy; red. Elżbieta Skorupska-Raczyńska, 2001. ISBN 83-914 596-5-9
*
Język Polski / [oprac. zespół konsultantów i doradców języka polskiego], 1998 – 2001
Z. 3: Zadania z konkursów polonistycznych dla uczniów szkół podstawowych / red. Zdzisława Grygianiec, Elżbieta Łunkiewicz-Rosół, Małgorzata Tyszkiewicz, 2001 (błędny nr zeszytu, powinno być: Z. 4)
*
Katalog III Lubuskich Targów Wydawnictw Edukacyjnych: Gorzów Wlkp. 15 16 maja 2001 r. /oprac. Małgorzata Czapska; red. Elżbieta Skorupska-Raczyńska, 2001
*
Klatta Piotr: Przewodnik do ćwiczeń z komunikacji społecznej dla studentów, 2001
Zawiera: modele komunikacji; komunikowanie w organizacji; komunikacja niewerbalna; przemawianie publiczne.
*
Konkursy przedmiotowe dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów województwa lubuskiego: informator na rok szkolny 2001/2002 / [oprac. zespół doradców metodycznych konsultantów Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w Gorzowie Wielkopolskim; pod red. Haliny Uchto], 2001
*
Kozłowska Mirosława: W fotelu recenzenta i na paradyzie: felietony teatralne Kornela Makuszyńskiego, 2001. ISBN 83-86710-76-4
Publikacja przedstawia Kornela Makuszyńskiego jako krytyka i felietonistę teatralnego. Ukazuje nowe oblicze znanego prozaika, humorysty i poety.
*
Mały elementarz bezpieczeństwa / Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.; red. Elżbieta Skorupska-Raczyńska, 2001.  ISBN 83-86710-73-X
Bogato ilustrowana książeczka dla dzieci klas I III. Zapoznaje z zasadami postępowania w sytuacjach, które mogą zagrozić zdrowiu lub życiu.
*
Można im pomóc / Zespół Poradni Specjalistycznych w Gorzowie Wlkp., 2001 – 2005
Z. 1: Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze dla dzieci z wadą słuchu w młodszym wieku szkolnym / Jolanta Kunicka, Beata Prokudowicz,2001
Zawiera: ćwiczenia w budowaniu zdań, ćwiczenia słownikowe, ćwiczenia nad budowaniem dłuższych tekstów.
Z. 2: Wybrane metody korekcji, sygmatyzmów szeregu syczącego / Jolanta Gebreselassie, Beata Prokudowicz, 2001
Zawiera: głoski syczące, seplenienie, etapy korekcji.
Z. 3: Zestaw ćwiczeń do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci w wieku przedszkolnym / Jolanta Kunicka, Beata Prokudowicz, 2001
Zawiera: ćwiczenia sprawności manualnej, analizy i syntezy wzrokowej oraz słuchowej.
Z. 4: Autorski program wspomagający rozwój psychoruchowy dzieci 6- i 7-letnich z zaburzeniami neurologicznymi : na bazie Metody Dobrego Startu / Jolanta Kunicka, Beata Prokudowicz, 2001
Charakterystyka Metody Dobrego Startu. Adaptacja metody do pracy z dziećmi 6- i 7-letnimi z zaburzeniami neurologicznymi.
Z. 5: Wspomaganie rozwoju psychoruchowego dzieci trzyletnich. Program terapeutyczno-wspierający / Janina Bernacka, Jolanta Gebreselassie, 2001
Zawiera: program wspomagania rozwoju psychoruchowego trzylatka; struktura zajęć, scenariusze zajęć, arkusz obserwacji.
Z. 6: Rozwijanie wstępnej komunikacji u dzieci autystycznych / oprac. Jadwiga Wołoszyn ; red. Elżbieta Skorupska-Raczyńska, 2002
Doświadczenia własne autorki z kilkunastoletniej pracy logopedycznej sygnalizujące jak prowadzić i urozmaicać pracę z dziećmi autystycznymi, by zachęcić je do porozumiewania się z innymi.
Z. 7: Karta diagnozy dziecka głęboko upośledzonego umysłowo / oprac. Małgorzata Moczulska, Krystyna Stronczyńska, Jadwiga Wołoszyn ; red. Elżbieta Skorupska-Raczyńska, 2002
Proponowana karta diagnozy przedstawia sfery rozwojowe dziecka: kontakt, rozwój ruchowy, percepcja wzrokowa, mowa, działania poznawcze, rozwój społeczny. Może mieć zastosowanie jako wstępna diagnoza poziomu możliwości rozwojowych dziecka, narzędzie do konstruowania indywidualnych programów terapeutycznych, kontrolna diagnoza zmian rozwojowych.
Z. 8: Wykorzystanie metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne w pracy z małymi niepełnosprawnymi dziećmi / Krystyna Stronczyńska, Jadwiga Wołoszyn, 2002
Prezentacja pracy z dziećmi najmłodszymi, u których występują poważne zaburzenia rozwojowe z zastosowaniem metody Weroniki Sherborne.
Z. 9: Warsztaty rozwijające obraz własnej osoby i umiejętności interpersonalne młodzieży / Beata Ignatowicz, Małgorzata Moczulska, 2004
Z. 10: Eksperyment diagnozujący możliwości uczenia się dzieci oparty na metodzie N. Kogana / Małgorzata Moczulska, 2005
Publikacja przedstawia metodykę Kogana, jako przykład eksperymentu badającego nauczalność. Zawiera arkusz obserwacyjny eksperymentu, interpretację wyników, tablice i karty niezbędne do interpretacji wyników.
*
Peters Ulrike: Ein kleiner Kaktus wollt? sich für die liebste Rasieren : Fremdsprache Deutsch mit Liedern für Kindern von 6 bis 96 Jahren, 2001. ISBN 83-86710-48-9
*
Rosa-Jakubowska Danuta: Egzamin wstępny do szkół ponadpodstawowych województwa lubuskiego : raport z przebiegu wprowadzonej zmiany, 2001. ISBN 83-86710-80-2
Zawiera m.in.: założenia i przebieg zmiany: testy i osiągnięcia uczniów; działania towarzyszące innowacji; efekty innowacji; wnioski i rekomendacje.
*
Skorupska-Raczyńska Elżbieta: Dziewiętnastowieczne latynizmy progresywne w polszczyźnie XX wieku, 2001. ISBN 83-86710-74-8
*
VIII [Ósmy] Ogólnopolski Festiwal Zespołów Tanecznych Dzieci i Młodzieży Szkolnej „Gorzów 2001”: informator, 2001
*
Wydawnictwa Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w Gorzowie Wielkopolskim 1992 – 2001 / [oprac. Małgorzata Czapska], 2001
 
Pracownia Zarządzania Oświatą
 
Pracownia Psychoedukacji i Wychowania
 
Pracownia Doskonalenia Metodycznego
 
Pracownia Technologii Informacyjnych
 
Biblioteka Pedagogiczna
 

Platforma e-learningowa

© 2008 Wojewódzki Ośrodek Metodyczny statystyka Copyryght © 2008
projekt i wykonanie: WebDawid